Thursday, February 26, 2009

MENCARI TUJUAAN HIDUP KU SELEPASNI?



berakhirlar suda mssd KINTA UTARA sbgai seorng yg bermasalah pd tahun ni,aku da ckup gembira dngan pencapaian pasukan SEKOLAH MENENGAH GUNUNG RAPAT yg berjaya mendominasi TEMPAT KE-3 KEDUA2 KATEGORI LELAKI DAN PEREMPUAN MENENGAH dan turut mendominasikn olahragawan dan olahragawati kategori KELAS2.pasukan relayU18 aku turut menyumbang 1 pingat PERAK dari acara 4x400m pada hujung2 pertandingan setelah hampe dengan kehilangan pingat emas yg boleh kami pungut tp kecundang d final 4x100m kerana BATON terjatuh d pelari pertame dan kedua.tp kami masih gembira dengan larian 4x400m kite sepasukan semalam dan bg kami itulah kepuasan.aku gembira selepas habisje larian aku terbaring kesakitan di tepi padang ramai yg menyorak SMGR!! dan memangil2 nama ku,aku dapat rasekn yg seluruh stadium memangil dan bersorak untuk aku,bagi aku arini ialah hari yang paling bahagia dlm hidup ku dalam tahun2009 dan sepanjang aku mencebri olahraga ini kali pertama aku dihargai.habis jew penutop.[ hahaha ini part paling best]aku di kerumuni oleh ramai untuk tangkap gambar hahaha.mcm artis plak kn!! baru aku dapat rasekn kepuasan hidup yg sebenar.thx everybody,janganlar puji org cacatni lebih2.thx cikgu2 yg puji n banyak berikan kate semangat,n thx jugak kat kwn2 n cikgu yg telah banyak menghalang aku supaya jng menyertai kerana kaki aku belum semboh,tp nk nwt mcm mane inilar aku seseorang yg degil dan keras kepala,thx to my [geng disiplin] boy n ruben.walaupon ada ura2 yg mengatakan yg aku mungkin xterpilih untuk msspk taun ni.nk bwt mcm mane da nasib badan.penat masih terasa selepas 1200m yg aku da lari pg n petang smlm.dimulakan dngan 200m s/final pg dengan mencatat satu "false start".sejam lepas tu 4x400m s/final dan mencatat lagi stu "false start" fight kami itu da mcm fight untuk final,heheh babi siak SUNGAI PARI!! halang ruben kalah deep di semi/final dan rangking no.3 stkatni. pkol4 petang 200m final dan turut mencatat "false start" tp ini false start yg pling cantik untuk tahun ni,maaf kepada sape2 yg d saiko hahahah!! dan pd pkol 4:40petang 4x400m final hahaha kami berjaya mendapat tempat kedua mengalahkn SUNGAI PARI heheh dengan sedikat perubahan strategi last minit alhamdulullah berjaya,thx to everybody yang selalu menyokong aku n SMGR thx pto kwn2 aku yg penjag padand pd ari 2.amad,shark,kasim n jambu tanpe korg mungkin aku x dpt sokongan yg mengcukupi.thx guys. smoga berjaya adik2 to MSSPK aku secara rasminye BERSARA dari OLAHRAGA..gud bye ADISPRINT..

2 comments: