Wednesday, March 25, 2009

ABOUT ME.



nama:muhammad fitri bin omar,kacukan melayu+cina.umur:16tahun.di lahirkan oleh nuraishah heng bt abdullah pd 18mac1993 d hospital besar ipoh.dan di beri name oleh omar bin ahmad.tinggi 159cm.berat:55kg.cita-cita:dj,coach olahraga,arkitek,penulis bebas.hobi:mendengar music,menari,berjalan2,melancong,tido,berlari dan menangis.seorang yg "friendly"lawak"cpt touching"cpt terasa"kuat mengonkong"music addic"xmerokok"xmabuk"cpt belajar tetapi lembab untuk paham"single"seseorng yg membosankn"xromantik"xcaring"bersekolah di:sekolah menengah kebangsaan gunung rapat,ipoh perak.
seorang yg sukakan binatang cnth:arnab dan kucing.
SUKAN:OLAHRAGA.ske sngt berlari dan berharap aku akn berlari sampai mati. aku seseorang yang liar dan sukar dibendung.bukanlar ganas cume ske bwt hal sendiri,if aku sombong pon asal! aku xsombong if korng x sombong dngn aku! okey?deal!

10ciri gadis idaman aku:

  1. penyayang
  2. matanya bulat
  3. carring
  4. lemah lembut dan manja
  5. bkan penipu dan pendusta semata2!
  6. bertudung atau tidak.
  7. yg sentiasa menyokong di masa senang atau susah sakit atau sihat.yg bukan ckp semata2.
  8. tidak meningalkan aku hanye sb perkara remeh dan xmasuk akal.
  9. suci n xpenah disentuh!
  10. sederhana,biasa dan memahami.

aku blom menjadi hak milik sape2 lg,dalam kehidupan pernah kpl secara btol n sepenuh hati sekali jew itu pun di buang!

bkn seorang penipu,n bkn seorang yg ske sia2 kan hubungan n persahabatan.

bkn seseorang yg hawt atau pon handsome xkaya,n berpendidikan rendah.ske berfoya2 tetapi aku yakin yang aku setia n jujur.akan cuba yg terbaik walaupepn untuk pastikan yg org aku syg bahagia n hapy.

sedang cuba mengubah diri yg berperangai buruk n truk ni.sedang cuba menjadi matang dengan belajar dri org n dngr pandagn org.seorang yg sukar difahami tetapi aku yakin if korg kenal aku.aku yakin kita akn jd kwn rapat.seorang yg senang berkomunikasi.[org ckplar xtaw btol ke x].

ske bercerita tentang masa lamoau bila sedih.seorang yg xlar sosial sngt.suka berdansa dan tengok wayang.mkn ape saje asal kn bukan racun.

berperangaipelik ske tido peluk ank patung[mumu].ske minom tehOaisLIMAU.xske dngn org yg ske menipu dan mempermainkan perasaan cinta.xske org yg berfikiran cetek dan bajet hawt n bgos!

HARDSTYLE N RnB lover.BKN KAKI CLUBBING BANG! hanya pergi sekadar lepak2 dngr musik jew.sumpa x tegok pn!

mengalami bnde paling perit 16april apabila lutut ku di bedah kerana ligament koyak 90%.dan mengalami hari plg sedih pada 31.12.2008 cinta ku meninggal kan dunia ku.

berkawan dengan semua org xkira bangsa dan jenis.sike melepak,xske jage tepi kain org.ske bwt ikot kepala sendiri.seorang yg jiwang pd mase2 tertentu n hanya dngn cinta jew.sampai skrg kaki ku sakit,n masih dalam fasa pemulihan.

bukan lelaki murahan,bkan gay,seorang yg rumit.senang di buang n sukar di miliki.xkisah ape mulut org nk cakap kerana makin kau cakap makin terkenal diriku kau jdkan!

seorng yg selalu disakiti di mane2 sudut hati.seorang yg mungkin pandai berkata2.tp aku bwt wokk!sumpa xtipu!

xsopan,suka kentut merata2,gelak kuat2 di mane2 saje?ske menjerit n ske bergurau.

bercita2 besar tp pemalas,xde tempat yg aku akn serius selain di ats treck n di dalam game! ske main2 n sngt2,sngt nakal!

TEMPAT YG INGIN DI TUJU:SEMESTINYA PARIS! BERSAMA ORG TERSAYANG xkisahlar sapepn asalkan org tu jujur n btol2 syg kan aku.n btol2 da bersedia di konkong seumur hidup lepas berkahwin,jauhnye pikir.heheheh.persedian rapi.tp nanti mcm dulu last2 kne buang! sian aku kne tipu. bertepuk sebelah tnglar yop! hahahah.

who i like to meet:MY IDOL USAIN BOLT n totally my cinta! itu pon kalau ada.

thx for reading..

sampai di sini TENTANG KU! BERSAMBUNG.... SEKIAN TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment