Thursday, March 19, 2009

CUKUP SAMPAI KAT SINI JE 180309.



18MAC2009.lepas je arini.semua akan berakhir xde lg benda yg aku tunggu dlm hidup ini.mungkin xde jodoh.n mungkin cinta aku bknlar untuk dia.tpat pkol12 mlm ari jadi aku msg masok dan kawan cll untuk ucapkan "hapy birthday" kat aku.mlm tu aku ada kat shark club dngn akim.tertunggu ape akan jd pd mlm ni?adekah dia akn jd org pertama seperti selalu atau mungkin dia da lupa kat aku?stngah jam berlalu,sejam berlalu.msg die msok tepat pkol 1:24:56 tp bg aku ito da terlampau lmbt dan aku phm yg die da pn berpunya.so aku xnk jd penghalang ataupn org ke-3 dlm hbngn die.blik je dri rumah aku bg hati aku satu lg peluang terakhir untuk mencintai dia aku cll die.tp mase tu die tngh bz mkn.sjam lbih die msg ckp die free aku pn call tp aku da lupe ape yg aku ckp ngn die dlm tempoh 6minit 2 tbe2 terputos.aku try cll die 1kali,2kali,3kali,4 di reject.dan 5 waiting.. lpas 2 je aku mula paham yg di da ada org yg dia cyg.aku xnk lg jd memory dia.aku xnk lg muncul dpn dia.dan aku xnk lg berseday sb dia.aku taw yg skrg LAKI ITU akn jage die dng elok dan penoh kasih sayang.xmcm aku.tiap2 ari kite org akn gado.aku harap sngt dia hapy dn btol ape kptsan yg dia bg kat aku pd 31december2008.dan skrg aku nampak dia bahagia,dan aku nampak dia tersenyum lg.aku gembira walaupon aku bkn lg or yg die cyg n org yg slalu ckp yg aku slalu termimpi2kn dia.aku bkn org tu lg.aku tau yg dia xkn rindu kan aku lg.so,sampai di sini jelar cinta aku kat dia.da lame sngt aku tngu dia kembali da 77HARI aku duduk dan mencuba.tp penghujung aku dpt taw yg dia ade yg punya.mcm xpercaya itu dia.mmg btol ckp: "mama usahkn org berkawin pn bleh cerai,korg yg kpl nie?haha lupekn die jelar fitri mama xnk tngok anak mama cdy n murung hanya sb gurl 2.if dia sngop bwt knape kamu xbly" haha jwbpan aku pd mama:"sb fitri xsetabah dia.n fitri x semudah dia..fitri rumit.xde sape phm biar fitri je phm knape."
lame jugak lar aku xdngr suara die,xdngr cite dri dia.dan aku tahu aku xkn ade hari2 mcm 2 lg.dan aku taw papepn yg aku bwt dia xkn kisah n terharu lg.xpe,sb lpasjew ari ni.aku da bkn fitri yg kau tinggalkan sendirian dulu.aku adelar"AKU"lgpon dia nk kite mcm ni so aku pn biarkanlar yg kite org seolah2 xpnh knl pon.mungkin susah nk lupekn cinta pertama n terdalam aku.tp enthlar biarje sb mungkin dia akn lbih hapy n sempurna lpas ni.
bg aku dulu dialar org yg aku pling suka spanjang hidup aku.biarlar perasaan ni trbuku lpas je arini biarlar dia jd memori"BINBU" aku.tiap2 mlm aku tido dngn patong mumu.ini patong kegemaran aku sb seseorg yg istimewa adiahkn kat aku mase 2 kat ipoh perade dpn imax sblom train.aku pn bwklar bnde 2 remsoklah MMSD,MSSPK.MSSM n PSN.tp skrg dia da jd hiasan katil je.tp ia tetap sesuatu yg istimewa bg aku.
hai,busan nye lpas ni da xde sape2 n aku XBERCADANG nk cri sape2 lg?blom bersedia n trauma lg.if korg nampak kt luar 2 aku kuar ngan pompuan ke sape ke?bkn gf lar 2 maybe skandal,mak aku,popo aku atau sdare aku or maybe kwn je?PAHAM?
OLAHRAGA:pasni korg da pg msspk tinggal aku yg cct ni kt SMGR knxpelar.all the best dowh,pasni aku train sorg2 sb aku nk tunaikn janji aku kt coach aku sblom ni walaupon dia da xde.aku janji aku nk mng medal kt mssm tok dia.from now on i train for u VALERY OUDIN n i train for you DATUK OMAR AHMAD n NORAISHAH HENG.i promise lpasjew arini no more problem from me.n aku xkn ambk taw pasal luar da selain AKU.maybe fencing is not my way.aku lbih suka berlari sb dari stu aku dpt lupekn ksdhan aku pd dunia ni n pd khidupan aku yg menydihkan sblomni.aku nk terus berlari sampai lar da xde penghujung jalan lg kat dunia smpai lar aku jumpa destinasi aku dan org yg btol2 ikhlas dng aku dan terima aku seadanya dan xkn sakiti aku dan tinggalkan aku semasa aku sakit ataupon semasa aku perlukan seseorg.aku harap gurl yg aku cyg phm setiap bnda yg aku bwt ade sbb knape n mengape?maafkn aku semua sape yg aku da skiti sblom ni?bkn aku mainkn perasaan korg?cuma cinta aku da xmenentu n bg aku korg smua sweet terutama yg maki aku sb dia call aku waiting mlm 18mac tu.sory. i'm not the right one so cri lar org lain.dan slamenye akular aku dan bkn korg tntukn sape aku.from now on aku kan berada terlalu jauh dari hidup kau.aku kan selalu berdiri jauh dri sudut hati kau,dan aku akn slalu berda di sni jika kau perlukan bantuan aku.selamat tingal cinta,slmt tingal 12november.slmt tingal bulan.slmt tinggal manje,slmt tngal tiger.for the lasttime before the end off 18mac2009 "ily binbu" . aku akn slalu singah di jendela hidup mu.tanpa kau sdari.thx fren for the birthday party smlm n thx for the ticket dbll evolution smlm.korg mmg best 2ari turut2 korg smbot ngn aku thx.kpda sape yg wish aku tpt pd mase korglar kwn sjti,n pd yg lmbt cubelag u allwys be myBESTFRIEND.wish aku tahun ni.**** *** *** ***** *** ********* mp 143247176. kngnku.selamat tinggal BINBU.hope u akn lbh hapy bersama dia berbanding i.i harapa dia xkn bwt bnde yg i bwt kt u.sory..n my second wish is allways seeing you hapy n trus brjaye dlm bdang u.bwng i okey.forget muhd fitri bin omar. kerana dia da xwujud.i alwys be the same jerk that u know since u form1 ok.lalki yg gangu n lestick u dngn getah itular aku.lupekan aku okey! bwng memori kite.. last HAPPY BIRTHDAY TO ME.n semoga aku xkn sedih lg.thx bulan. this page is for you.i doakn korg berdua k. hope that i see u smileing everyday.. thx datuk omar for the rm100.
THE END OFF 180309..LOVE MUHD FITRI BIN OMAR.

No comments:

Post a Comment