Tuesday, March 24, 2009

BILA KU TERKENANG!

HARAP MAKLUM KANDUNGAN DI BAWAH INI TIADA KENA MENGENA SAMA ADA YANG MASIH HIDUP ATAU PUN YANG TELAH MATI.KANDUNGAN DI BAWAH INI HANYELAR MIMPI SI PENGLIPUR LARA BLOG INI.SEKIAN SAMPAI DI SINI.

keadaan yang bosan selalu mengikuti aku.xtaw pe nk bwt dng selebih sisa hidup aku.tiap2 hari da jd busan slps sebahagian dari hidup aku ilang xtaw ke mane?skolah?harian?or papejew?mcm da xde makne ape yg aku bwt?skolah da busan ari2 lalui hari yg aku xke n xhapy?knape jd mcm ni?mungkin kah sb aku?or mungkin kah ini semu takdir yg terjadi pd suratan takdir aku? tiap2 ari nampak dia?tp ape aku bleh bwt dng itu! kerana aku da xknl n mengetahui siapa kah itu! mungkin kah dulu aku hanya bermimpi?ataupn itu permainan maya ku?CINTA?adelg kew?memikirkan semua tu mungkin bwt aku cdy lg?bwtpe ambk taw or pandang?jika seseorang itu hanya ingin menyakiti hati mu?ya mmgpn hidup ni mcm roda aku da nampak pe yg tengah terjadi depan mata aku? kau da okey dngn die? wt!!dulu kaw kutuk ckp xkn ade die?hanye aku?but skrg? mimpi kew bro!! entahlar kdng2 rase mcm xnk pandng jew.pndngpn skit ati n bwt aku kecewa jew?knape jd cmni?if pkir blik xde sbbpn..hahaha lupe yg aku hnye mimpi jew dulu.tp kalau mimpi pn aku nk bnde yg seronok! sakit ati gle sial! aku xnk berfoya2 n aku xnk jd sengal! maafkn aku sesiapa pn yg msg anda tidak dbalas bukan sbb sombong or xde kredit cume enthlar aku tngah semak n xnk sape2pn ganggu! biar aku sorg2 xde skit aty! aku xnk pndng dowh!! ambiklar aku pergi cepat! knape nk sekse jiwa aku!
RINDU?jng tnyelar aku rindu ke x?kaw rase?
PTNG:BLIKje skolah penat2 gle2 lg2 otak tengah semak?tido lar. tibe2 aku terjage lgu fvrt wokk! eliot yamin "baby i will wait for u" dng usher"my boo" cun2 aja!! lgu mcm taw je aku tngah terkenang mase lampau! pg2 da kne ceramah dngn ckgu botak.tp hemm.dlm diam sbnrnye aku insaf n nyesal.pkir2 blik btol gak.enthlar lg2 da hilang n xberstu lg aku rase bersalah n berdosa.lgpn aku bknlar jnis yg xbertangungjawab atas pe yg aku bwt n harte benda aku?tp ape bleh bwt?manusia ni mmg berfikiran cetek n xberpkir panjang.da itu jwbpan ..aku terima jew. aku persan gak ade mate yg memerhati aku spnjng mase tp curi2 jew.tp aku xtaw sape n lbih baik aku xtaw.da xnk knape tngok lg.biarjelar aku yg rosak ni.syg?cinte?rindu?kemanjaan?keghairahan? so wt! biar aku jew tau?ko jdlar diri kaw.tanpe sesal n ingt pada aku lg.biar aku undur diri n lihat kau selesa n gembira dng cara ni.harap2 kau bahagia dngn cra ini.sb gambar hnyelar luaran,tp kehidupan itu lar kenyataan.pglar dng dia,or dia.or dia?teruskan hidup kan yg berfoya itu,aku da penat dunia.bkn xpkir?bkan xrindu?n bkn juga xambk berat tp tiap kali nk tekan butang.enthlar mc2 aku pkir.if ade miscal angaplar yg aku tengah rindu kat kaw n terpkir kngn mase dulu.if rase itu adelar khidpn yg xpernah bhagia n sekse..avoid it!
training:mcm biasa org yg injurd sokonglar skit.plhan2 lar.doa2 kn lar aku dpt selection! aku ngh cbe n berusaha sekuat mungkin lar ni!pe nk jd jdlar!if nk ptoslg skali ptoslar!! yg pnting aku nk terus ade dlm dunia aku! coach! aku akn tunaikan janji aku pd kaw walupon kau da xde!! i promise!!u always be my HERO thx for art that u have give me in 4years u train me! i always love u VALERY UODINE!
life:thx for the ncd that u always give.n thx for the memory that xsempat aku corakkan.n maafkn aku sb aku adelar aku.n bgoslar krna xde yg nk aku.bgoslar sb kau plih dia tp bkn aku.n aku harap kau dpt bwt dng bahagia apepn yg kau sdng rncng n bwt!have fun with him! hope u hapy!
STUDY:HAHAH taun ni aku xstartlar lg nk blajar.mak ai! result mcm gampang! bru aku sdar aku da bodo!! ckgu BI tnye what hapen to u! jwbpn aku! aku bodo!! sian aku dalar bodo xde org nk plak!blajarlar! bak ckp abah mase dpn kamu,nk jd ape kamu yg tentukan if nk susah terpulang lar pd kamu!! sian abh tiap2 ari nk bising kat aku,okey lar arini aku da strt blaja plhn2.aku harap ade org akun bg aku dorongan n sokong aku.sb aku skrg da sorg2.xde yg nk msg pg2,nk call super saver,nk tnye kabar,xde yg rindu,n xde yg manje! so harap2 ade lar yg nk lg bwt cm2 kat aku!nk tido plok mumu[patung kesayangan ku].td mak aku sorok die,hahah rupa2nya dia di atas katil ku menyorok!
MISSING SOMEONE EVERY SINGLE SECOND!!
but still i know it's just a lame drama that i create! so dump it fresh or u will cry what u see in the future. stop hurting your eye's n stop hurting ur heart.protect it safe from LIAR!

No comments:

Post a Comment