Tuesday, March 31, 2009

K A N G E N 1.


perasaan cmni selalu dtg dkt je dengan aku bile aku nampak die dpn aku?ape kah sbnrnye perasaan ini kpd ku?aku di angap seprti org asing?aku nampak senyuman mu bile bersama die.aku tahu die boleh bwt kau gembira.tiap2 saat sblom bwt pape msti aku ingt die.tp itu semua da berlalu lar.die berjaya buat.dia tukar benda yg bg aku bleh dikatakan valuebel yg aku bg die.aku xtaw sbnye n aku xmungkin akn tnye sb nye?sb aku org asing dan bukan sape2 bg dia la.penat sngt nk pendam n jage ati kite bile sering kali disakiti dengan pndgn yg kurang selesa?ape aku rse sebenarnye?biar aku jelar yg taw.sb x adil jika aku cerita ape yg telah terjadi sebnrnye.aku da mls pkr sngt.biarlar ati ni disakiti.lgpon idop ni singkat je.bukan semua org dpt ape yg di impikan.samelar mcm aku?angp je aku x bernasib baik?tp aku KANGEN ngan die
.xtawlar nape?arini aku nampak n dengar sesuatu yg entahlar tibe2 ati aku terdiam mase dlm kelas n mase nk kuar dri pgar sekolah mase dalam bus aku ternampak sesuatu yg membuat aku pikir tentang mase dulu2?da nk lari adekah sme cam dulu byng die tetap akn ade kat penghujung grisan penamat?entahlar.ble lari aku rase lemah sngt bdn.dalar demam kn bgos kalau aku dpt msg dri die yg bertulis GUD LUCK ke mungkin itu akn menaikan lg smngt aku?cuma mp4 ni jelar yg mnjdi penganti n kwn sejati skrg.plhn2 aku tngh pulih.tp tngh mental lg.xtawlar nape?xsngke kot xsme ape yg die ckp mse mlm 2 dng ape yg aku nampak arini?entahlar.smpai bile nk sbar n tahan perasaan ati ni.aku xsngup knape nk tahan?da pnt da mate ni pura2 n mulot ni membisu?aku x mcm aku n aku xtaw ape yg aku tngah buat skrg?aku pkir blik btol ke ape aku bwt ni?enth.aku rase mcm nk pitam lpas je lari td.bdn xsihat.spelar yg ambk taw skrg bile aku sakit aku jelar yg taw ape yg sdng brputar dpn aku.skrg aku hnye mampu melihat,menahan n berdiam.mungkin inilar terbaik untuk diri dia.aku xnk die xhapy atau pape.it's good now to see her hapy.hope that guy will love n trate her well.hope so..selection ade lg bpe ari.xconfrden dpt je?kuat btol fight2 ni?cm xde luck je berjuang sorg2?enth aku mcm nk lupe cite2 aku,rekod n azam aku?cam da xsemangat nk bwt semua?music2.music2 itular yg aku ade skrg,bile rindu aku tngok mp4 aku sb aku ade selit skit2 bnde,hai pnt lar.ngntok pon ade..besok skolah bdn lemah gle cam lari 400m kot td?barai gle train td?sbarjelar dngn ati mungkin ade bnde yg nk jd selepasni.kite tngu dan lihat.jangan pernah menagis,dan jangan pernah bersedih sb itu bknlar dirimu..teruskan jd dirimu dan teruskan melupakan aku..mungkin itu yg terbaik.lupakan dahulu n lupakan lar tangisan ku..semoga kau temui cinta sejati. :D

No comments:

Post a Comment