Sunday, May 17, 2009

FLASH BACK:)


sejuk sngt smlm .mase dngr mp4.tibe2 hati terase nk bace blik ape aku ngan die dah tulis dulu2.mase mula berat jugak hati bile tngok gmbr berdua mase hari sukan tuu. tp plhn2 aku relakn hati aku.takot plhn2 nagis plak aku,da lame xtulis blog,bnyk sngt da berlaku smpai da xley nk simpan xtaw nk luahkan ktne,so blogni jelar yg aku ley luahkn..bnyk sngt rupenye salah aku kat die sb2 skrg jd cmni.dlm mase 5bulan nie sbnrnye xde apepn yg pnh bwt aku ptos ase kt die,stu2 muke surat aku bace?lpas 2 tibe2 terpikir asal lar aku ni cm bodoo jew mase 2?perlu ke bwt semua 2? i m so chilldish n xberpikiran matang langsong,selfish btol aku nie.ptot gak die pg,n ptot gak die jauhi aku.da lame aku tngu nk ckp kt die yg aku skong ape pn yg die bwt n sbnrnye aku rindu kat suara die.bce2,bce2, tine2 ada kertas merah pikir balik bile aku bg die,rupe2nye mase f4 taun nie.kertas 2 tulis :jauhi die,i wnt to forget u. smpai die nk lupekn aku hasil dri perbuatan aku.kdng2 nk sngt mimpi. yg aku bleh kembalikn mase yg aku da rosakn dngn die. tiap2 ari aku cube jln2 untuk tngkn diri. aku tngok sekeliling aku wahhh! indahnye berpasangn!,smbng blik mase aku bce test pad yg aku ngn die tulis tibe2 aku terbace ni. die tnye:will u mary me? hahahah.aku ingt time ni.mase ni aku bdo lg perangai pn mcm gmpng. so bgos gak die pg dri hidup aku skurng2nye die x hidup truk ngn aku mase 2?pkir blik mcm sial aku mase2..xtaw lar mungkin bdak2 lg.tp sjak die pg semua bnde aku msti pkir pnjng...tp cume rase sorg skitlar skrg walaupon rmai kwn tp xsme dng die sorg.xde bnde yg bleh ganti die. aku pkir blik mase aku pjuk die pn ,kalau die kpl blik ngn aku? adekah bnde akn kmbli sme? bg aku x? bg aku ia tetap lain.. lpas je excident ari2 aku ge doktor tp x cucuk pn sb aku tkot ngn jarum mse 2 org yg pertama aku nk ckp ialah die,mase bdn aku pnuh dngn darah aku xtaw nk btpe ?sb aku dri kecik ade penykt fobia drh. bsoknye,bru aku perasan yg aku da skit ple smpai arini.mse excdnt kple aku terhntak kuat kt jln raye,tngn aku smpai skrg xley ambk bnde berat sb terkepak ari2,skrg aku sering ulang alik klinik sb lutot +buku lali aku da skit blik. for me mungkin aku nk stop olahraga dah,mungkin nk fokus kt study plak.aku nk lupekn dulu2.biaralar die lupekn aku ngn cre die,biarlar die bhagia .angp jelar yg die xpnh knl aku.sbnrnye aku da nyesal sngt?n sbnrnye aku msih cyg n rindu kat die.sumpah.. aku tkot xsmpt je nk ckp pape da 3ari aku rase bdn lemahni..xthn da.mungkin xlame da kat sini. smpai mase nye i akn pg gak dri sini.biarlar u xtaw yg i tulis n bwt blog ni pn sb u.tp bg i ,i harap sngt pd mase 2 u lar org pertama yg taw n ade same mcm ari2 sblom nie,sory for the memory tht i thnk u not go on to mis alot.but for me you still there.thx for makeing me grow up.maybe this is the last. gud luck mssm:) .thx for the light that u have share with me.i still have 1 last question to ask u?i think this is the last n after that i wont border ur life anymore? i hope that u read this n u will msg or call me.hve a reason y i dnt msg u?u know y?i m waiting for ur msg n call. thx okey!
i hope that u will see this.
the last from me..
ingat lagi..
TERCIPTA UNTUKKU.
Menatap indahnya senyuman diwajahmu,
Membuat ku terdiam dan terpaku,
Mengerti akan hadirnya cinta terindah,
Saat kau peluk mesra tubuhku
Banyak kataYang tak mampu ku ungkapkanKepada dirimu,
Aku ingin engkau slaluHadir dan temani aku,
Disetiap langkahYang meyakinikuKau tercipta untukku,
Sepanjang hidupku,
Aku ingin engkau slaluHadir dan temani aku,
Disetiap langkahYang meyakinikuKau tercipta untukku,
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku,
Ku ingin kau tau,
Kuslalu milikmuYang mencintaimuSepanjang hidupku,

No comments:

Post a Comment