Wednesday, May 20, 2009

something that make me smile!

mcm biasa lar i start my day with a lazy wakeup call from mama! mlas sial nk pg skola td.da lar paper agama adui! petak pale saya,hahaha.mase waktu sejarah mase exam aku smbng ngan ashrn pasal agama aku tnye die ni huruf ape ni yg blkng alif ni,tp secara rambang paan menjawab "saya kenal sngt huruf ni?in huruf G!!" lalu tergelak lar makhluk2 tuhan di sekeliling ku.tbe2 ade seorg gergasi menghampiri ku lalu die menerkam kertas exam ku??adui"kosong" lar ni kertas aku nasib da bwt seproh,perasaan panas menyelubungi hati yg sdng gumbira ini!! lalu ku menenangkan diri ku dng mencoteng meja ku!! bintang2 di situ!! hahah.30minit selpastu gergasi itu memangil name ku"muhd fitri sila ke mari" lalu di bertanye knpe awk x dtg abmk kertas awk??sb ego??aku tersenyum lebar??ego?? yelar kot,saya ego..ngeh2! lalu di memulangkan kertas exam sy!! yahoo!!

muhd fitri b omar merindukan seseorg sila bce dibawah:

DENGAR DAN RENUNG2KN..(die ckp)
Semua org perlukan cinta,
tetapi bkn semua yg kite nk akn dapt,
sb cinte ini lahir dari rase kasih sayng,,
dan cinta xsemstinya dpt ape yg kite inginkan,
dan knpe ble cinte ad kite xpedulikan,
tetap bile cinta itu pergi baru kite menyesal?
indah sngt sebenarnya cinta ini,
cinta ini sukar diungkapkan dngan kate2,
xbleh dibayngkan betape indahnye sesebuah cinte,
so precious,
cinta pertama terlalu agong untk dibwa mati,
sb itu biarlar ia wujud sekadar mimpi,
simpan selagi sempat,pegang selagi mampu.
cinta selagi ada,lupekan jikalau pedih.

petikan di atas telah diubuh oleh sy dri petikan asal yg telah dikirimkn kpada sya pada tangal30/11/2008 pukol2:21 p.m. daripda arwah mendiang isteri sy. yg telah pergi bwt selama2nya pd 31dec2008 jam 11.59mlam dlm stu kejadian keracunan prosperity burger yg mengakibatkan die tercekik lalu meningal di tempat kejadian. MCD telah disaman dalam insiden yg berlaku,mendiang isteri saya didapati tertelan jeruk masam yang telah keras seperti batu lalu tercekik mati.
laporan dipetik daripda HARIAN METRO dan paper sinar..

No comments:

Post a Comment