Tuesday, May 19, 2009

life is boring without SUNSHINE.




today was a bit boring in school.my day was start wit a lazy wakeup call from mama!! adui,hahahha today she set me a bekal to brings to shool hahahah mcm bebudak plak! exam arie ni SEJARAH dowh,petak+empt segi pale otak aku.BM pon aku xley bwt hahahah.cam sial je akunie..heheh.xkesah pn ape yg aku kejar ialah kercergasan aku i wnt to beat U i promise my self! thx to kwn2 yg sokong aku for not leting OLAHRAGA go! tp korang kne pushlar aku ge train slalu jng bagi muke sngt kat kaki aku,biarje if nk koyak lg kew!! hahaha. aku tngong! adui blik je dri skolah tertido penat ngn skit bdn da lar demam smlm xhabis lg. sdar2 da pkol 5.43 !! ahhh!! training!! tidak lambt lagi!! sedangku mamai ade plak minah mane call aku!! ahh!! menyampah btol aku ngah ngantok cll2!! past2 suro teka!! kn dah dpt!! maaf talian anda telah di letak ,harp maklum!!! hahahahahha.. best sial train arini sb jog 10minit curi ayam bwt 5minit je,hahahha streching past2 junior2 ku yg xbertangung jawab bwk plak spegty aym!! adui hbs smua ape yg aku train!! slhkn mereka!! blik je dri train td sdgku berkayuh terdngar bunyi!wow!wow!! tidak anjng lari !sial tol die kejar aku !slmt aku laju!!hahahah!! xdpt kejar if 2 bertatu anjinglar kaki aku!hahahha,danial,dayang,cyntiar, msg tnye d mane !!bajet lwak tawlar dpt mssm hahahha!!! for myKWN seperjuangan danial gudluck for tomorow relay first taun ni kite xberjuang same2!! hahaha.taun ni berat skit sb ko kne main untk aku skli!! hahah.to cyntiar,i know u will break the mssm record hahahah so i wait u in the news paper jelar da kompom da,u janji ngn i somethng mase kite kt psn dulu n u janji to me kite nk dpt asean school sme2 tp u da pn pg asean school dpt no.2 plak 2.adui ur the best!! penganti fatimah ni!!!! hahah to dayang comel be strong k walau pn your mum bru je pg ,i hope tht u will push to the limit!! fight for olahraga gurl!!jngn nangis2 da,i pn pnh rase gak mase atok i pg,i xley byg if my mum xde!!xnk!! da k! takziah k,pape msg je we are all here!! ALL THE BEST MSSM/SELANGOR 2009!! bukit jalil nie!! hahahaha!!




perak mari!! record mssm dowh ko janji ngan aku danial!! aku tungu medal kow!! maybe aku akn ge tngok final ngan mal jumaat ni sb die nk jumpe dayang!!hahahah!! besok paper agama adui aku dalar petak skit agama kn bagos kalau ade die lg bleh gak ajr...gud luck kwn2!!

No comments:

Post a Comment