Saturday, May 30, 2009

kekasih pilu :(

sape yg x kecewa n sedey kalau tngok org yg die cyg dan cinta bersme org lain?ade kah masih ade ruang hati yg boleh menahan kepiluan dan kesedihan yg perlu d pikul apebila melihat dan terdengar cerita dari pada mereka2 sekalian? ade kah aku masih begitu tabah untuk menerima realiti tanpa berlari dri sekeliling aku? sehari dn sehari kehidupan aku berlalu dngn perlahan dn perlahan tnpe die. dan di depan mata aku,aku nampak kebahgian di mate die,aku nampak senyuman keriangan yang membuat semua kebimbangan aku hilang. kadang2 dalam hati kecil aku ni nk je kate,senyuman awak lagi cantik dari hari semalam.sy suke kalau awak bleh hadiahkn snyuman tu tiap2 hari bile terjage je sy dari tidur. tp syg skali tiada lagi kesempatan itu untuk kau ungkapkan.dunia da jadi terlalu sempit,mase da berlari jauh dari aku? hem.penah seorng lakini tnye kepada pompuan ni: bagaimanakah kalau stu hari nanti org yg awk cyg sakiti n tingalkn awk? pompuan tu jwb:sy akn sedih kerana sebahgian dri hidup sy da hilang,dan sy akn reda dan hidup dalam kebahgian yg die telah tinggal kn kpda sy sewaktu bersama kalau itu ialah jln yg terbaik.(syurga cinta)
ari2 mereka bercerita tntang die,semase haty tngh terasa tibe2 mereka berkate yg kwn baik aku menyukai nya dan mungkin juga die bergitu,hemm.blik jew dri skolah seharian aku terperuk dlm bilik?hee. sbb aku percaya bile kite rindu seseorg in kite hnye perlu pejamkan matadan percayakan die di sisi. hemm.mlm 2 kite org 2family keluar mkn lpas mkn abh ngn mama nk pegi t.k.k urut aku dan wan pon berjalan d tkk .handfoneku ku tnggal kepda bonda ku kerana aku taw xde org akn msg. mlm 2 dkt rumah aku pon mintak fone ku kat mama tbe2 ade stu msg ni bertulis "hye" mungkin seseorg yg aku kenal tetapi xde pn kuar name kn skrin fone aku? so aku reply blik tp mase 2 da lpas 2jam msg 2 msk,hemm.tngok2 xde blas pn .dlm aty mungkin tuan punye no da tido.keesokan hari nye mase pergi jem ngan afy semua .mase dieorg tngah main lgu aku ngn mngelabh nye lari dan ambk hp afy aku tkan no smlm tuu tngok2 no yg tertera d skrin afy ialah ???? ??#$%..hemm.aku terus kuar dngn perasaan hepy dan sedih yg menyelubungi aku.aku berjalan blik umh sorg2 dri ehsan.hemm.mule2 aku hepy kerana die msh ingt kat aku?tp bile dipikir2 blik xkn lar die nk msg aku,hemm.die da ramai peminat dan org suke bwtpe nk msg aku,mungkin die slh tekan,or mungkin msg tuu untuk org lain tp terhantar kat aku,terlalu ramai laki yg minat kt die n die pon ade minat kt sorg 2 nie yg aku dngr so aku xnk lah trus jd manusia yg bertepuk sblah tngn, heem lalu aku delete msg itu.hemm.kerana aku yakin yg msg itu bukan untuk aku,kalau x xkn msg yg aku reply blik smpai skrg xterjwb. hemm.arinie tngok syurga cinta aku hrp sngt die ade tp yg nyata nye die da xwujud.dan aku da pnt berharap dan asyik terluka. jdlar ape pn nk jd. semoga berjaya mssm anda sy mendoakn kejayaan awk. walaupon sy taw awk xperlukn pn wish atau doa sy.harap awk sihat dan bahagia d smpng org yg awk syg terutama DIE. thx for makeing me realize how hard is it to forget some love that u can even forget even when it's broken! once again gud luck,thx for the HYE that u sent me even if msg tuu bkn u yg antar,ia da bwt aty i tnang skrg. selamat mlm cinta.

No comments:

Post a Comment