Saturday, July 4, 2009

BODOH

hem.pnh x aku pikir lame2 aku skse n bwt dri aku cdy np?
xingt ke pae die bwt mase mule2 3ari sblom br8?
mase ambk result pmr?mse2 kpl lg die bwt xtaw je kat kau?
kaw plak cm bdak bodo je merayu2 kat kaki die?mane pg maruah kaw?
ade lg mase kaw slalu msg pujuk die supaya jng pergi ape die bwt?
ade die reply kew?enth2 die gelak dngn kebodohan kaw merayu2 kt die?
mase bru bukak skolah kaw xckp pn ngn die?thn mase blik kaw bg die surat n tpp kat die?ade
msg kaw?pengujung keesokkan harinye die bg surat thn die tpp blik kat kaw?
kaw je bodo yg percaya yg die msh die ,dan die pkir perasaan kaw?
kaw jelar slalu nk jage ati die tp die?die bwng kaw mcm smph kowt lpas di janji mcm2 kt kaw?
mase birthday kaw,kaw tngu die msg kaw?tp pkol bpe bru die msg kaw?1 lbh?lwk..
kaw ni bodo sngt,pg cl die bwtpe?
kaw pn taw ,kaw pn nmpak die lg bhgia n hapy tnpe kaw?xpyhlar kaw pgng lg bnde yg die ckp die xbley hidup tnpe kaw?
kaw bodo sb msh tngu die?
mase kaw nangis ade die kat sisi kaw,mase kaw btol keseorngn n sedey ade kew dia kt sisi kaw?
ad ke die mase kaw skit?
xde,enyh2 die tngh bergembira sdngkn kaw tngh sedey n sakit yg amat2 kat sini.
kaw pkirlar smpai ble die nk dngn ego die?
die msti tngh suke ble kaw terhegeh2 kat die.
sdngkn die xpkirpn pasal kaw?
mase kaw btol2 kehilngn smngt taun ni untuk berlari ade kew die naikn smngt kaw?
xdekn?die tnglkn kaw n bwt xtawlg ad larkn?
sudahlar die xpnh pn cyg n pkir pasal kaw skrg?
kaw bodo.ngaku jela yg die sbrnye xnk pn besme kaw sb tu die lg sngup cri org bru untk ganti kaw ,walaupn setelah apw yg kaw lalui dngn die sekian lame?
aku xyakinlg pada diri aku bahawa die seseorg yg aku kenal/
sumpah selama ni aku xpnh cube sakiti die dan cube yg terbaik untuk bahagia kn die?
walaupn kdng2 cre aku xbtol.
kaw percayalar yg skrgni kaw tngh demam panas ,bru lpas mengis n lbh teruk besok game kaw?
ape die ngh wt?enth2 die tngh bersuka ria dngn penganti kaw tu,
dalar jnglar tunjuk yg kaw jelez sb kaw btol2 xdpt lupekan die.
dngrlar ckp:syera,afy,shasha,mama,
die xpnh pn ingtkat kaw?
if die seseorg manusia yg pkirkn perasaan org lain dan cinta yg kiteorg pnh bina die xkn pergi mcm tu dan biarkn kaw ngis sorg2,
terima jelar tiap kali die yg akn bwng kaw dan skitkn kaw,
sumpah smpai skrg aku msh sedey,kecewa n terkilan ape yg berlaku.
bnde2 yg die bwt kat aku semua rase mcm smlm bru terjadi,
aku xtaw smpai bile kau bleh berthn berda di sekeliling die dng ape yg aku tngok n dngr depan mate aku.
aku xtaw smpai bile aku nk biar diri aku terluka dngn ape yg aku terima..
aku xpnh pn mainkn perasaan org n cinta owg nape ni yg aku dpt?
hemm.skrg pkol 2pg bsok pkol 6pg nk lari hemm.
deman panas xlrt nk lari,aku xde smgt nk bwtpapepn.
yg aku taw cdy tmbh2 lg ape yg aku dngr diri dieorg.
hemm.xtaw ape nk aku ckplg.hati aku spe je yg taw ape yg aku rase dngn perbuatn die.
terima kasih bnyk2.
aku mmg bodo sb menungu benda yg hanya memporbodohkn diri aku!
terima kasih,selamat mlm.

No comments:

Post a Comment