Wednesday, July 22, 2009

sekelip mata :D

ia da pn pergi sekelip mata,xpayahlar nk tungu2 atau mencari.ia akn dtg atau muncul gak suatu ari nanti.
pg2 lg aku da mempunyai perasaan yg same tiap2 ari aku rase.
tp xpe da biasa da hadapi ni sorg2 sjak arituu.
pg2 da kne derma rm1 kat zumeme sb xde kad matrik.bgjela spe suro aku xde.
smpai kelas aku terus pg blkng.tngok ats meja sorg kwn aku ni.ade sbuah novel yg brtajuk "bukan diriku".wah.mcm bestnye.x diduga plak aku akn kusyuk mmbce novel ni.mule2 aku xphm cite die.cite die mcm nie:
ade seorg bdak name azran brhjrah dri kerteh,terganu untuk duduk ngn fmly die kt k.l. thn bersekolah d pandan high scholl.setibanya d sane dia tertarik dng seorg perompuan yg bernama maryam.memliki perwatkn yg alim ,sopan dan juga pnlong ketua kelas.lame kelamaan die jto aty pd pmpuan smpai lar die mngetahui perngai sbnrnye maryam ni.di brubh oleh kerana keretakn fmlynya.mkin hari mkin pudar gadis yg alim itu di dlm dunia yg kotor,die merokok,melakukn maksiat dan mcm2 lg.azran dan mrym rpt shngalar pd stu hari ni azran dijemput ke stu mjlis arijd yg diadkn oleh seorg ank dato yg bernama beego,tnpe pengtahuan azran rupa2nya maryam hnye mempermainkn persaan nya rupa2nya dia berpacaran dngn beego tuu tetapi di tetp merahsiakn dri azran majlis arijd tuu bertukar dng pergaduhan di antara beego dan azrn.2mingu gaklar azran xpg skola oleh kerana luka2 dan lebam yg dihadapinya.azran xtau mcm mane nk berhadpn dng maryam.mereka belajar di kelas yg same.pd mlm itu mrymtelah melukkn nya dngn kata2 dan maki hamun.

:D sory boley cite smpai tuu je nk taw lbh lnjut bce lar novel"bukan diriku" penulis die "camry hj yusuf"

smbng cite aku,pd mase rehat aku pg ke dewan nk jumpe afy ngn member2 lain,mereka ngn practise untuk perform besok untuk sketsa.aku duduk kt piano skola.tbe2 dtg mai main piano.aku terkejut sbnrnye bile die main piano tuu sb aku mcm tertarik ngn org pmpuan yg reti main piano,bunyi lagu yg dia main sunguh merdu smpai lah mase tuu aku ckp mai can u play"wait for u".hemm.
tbe2 die memicit piano tuu.bergema lar lgu wait for u..
jantng aku terbhnti skjp sb teringt kat seseorg.
xlame tuu aku ckp mai bley ajar i intro wait for u x,heheh i nk blaja main piano ngn u bley.thn die pon tnjuk lar.
hahaha so nice of her.aku da reti main intro wait for u,thx to mai.
lpas je tuu aku tngok jam da pkol 11.10am aku pon blik kelas.smpai je kelas xde cikgu.lupe yg sport sc xde ckgu 2mngu adui.xpelar.aku pn duduk lar kt dpn berkoba2 nk smbng bce novel td blik..
xhbs pon bce smpai muka surat 236 loceng berbunyi hbs wktu perdgngn.dngn berat aty mcm aku nk tngor seseorg aku pon kuarlar kels.berjln blik.aku nmpk die.nk je say hi.but......
emmm.xdepelar.jlnlar aku trun kat port kiterog lalu kitowg pn blik lar bermai2.ptg mndong sngt dieorg ade ajk ge skola tp aku tertido dri kol3,30 smpai 7.30 td.aduiya da 3ari trut2 cmni.da gmok pn.smbng nk trainlar nk pindahlar xbwt 11.6s mcm mane nk pg melaka ni.da jnji ngn dieorg kn?
hahahahaha.nanti2lar.nk rehat seckupnye dulu.mental msh down.oleh kerana seseutu sbb,
so harini ini jelar kisah idop aku yg bosan,tp maybe ade sesuatu akn terjadi just wait.
da xde pape yg tingal.yg ade hnyelar kngn.novel tuu ckp kalau kite nk lupakn seseorg,kite knelar memaafkn die.so if kite btol2 cyg kn die kite kne lpaskn die supaya dia btol2 dpt mencari kebahagiaan die,dan kalau dia pon ade perasaan yg sme terhadp kite suatu ari nanti die akn dtg blik kt kite,kalau ade jodoh xkemana.percayaknlar kpda cinta sejati :D
die ckp cm2 hahahah.yer2 je.dalar.da pkol bpe nie gud nite.thx for reading.
gud luck :D and have a nice trip :D

No comments:

Post a Comment