Tuesday, July 14, 2009

dulu,kini dan seterusnya.

hidup xselalu dpt ape yg kite nk,kite xjugak slalu ada kat ats.
setip org mesti ade kisah suka duka tersendiri,msti ade rahsia yg kite xnk sngt or lain tau selain diri kite,dunia xpnh adil pd kite.bkn semua org yg boleh dipercayai kat dunia ni.
enthlar.aku xtaw ape tujuan aku sbnrnye?idop da mcm xtentu arah je skrg.aku da lupe ke janji aku?pegangn idup aku?aku ingtlg aku pnh janji dngn seseorg,walaupepn jd kat duniani sme ade sedih atau gembira,aku xkn penah putos ase .walaupon mase memisahkn aku,tp smngt yg aku ade smpai bile pn xkn ilang.
biar lar org xphm aku.biarlar tipa2 ari aku termenung sorng2 .aslkn aku taw ape yg ati aku pikirkn.mungkin sushlar aku nk bngon blik,dlm tempoh nk dkt sthun injurd mcm2 aku da lalui,bnyk sngt game yg aku da terlepas,kdng2 bile duduk sorg kat trek aku sedey sngt.
champ msspk2008,rngking ke2 mssm,litle athltic,asean school,circuit,open?
tau ni,aku xrase pn ade yg ambk berat pasal aku,skola?lg mcm bodo?mmg aku ngku aku rahsia kn yg aku injurd dri cikgu n kebnykn kwn2.hemm,
aku pnh dpt amarn aku akn diberirehat 6bulan lpas game?
secnd opration aku xbwtlg?sb tuu akn mkn 9bulan untuk pulih lgpn kos die rm3500.hemmm.
mcm2 lg aku nk pkir,
aku da xhepi stay kat gr?sjak coach blik rusia,cikgu khairudin n nor husien pindah.sjak ptos?
aku xatw nk ngadu kat sape?
dulu ade die,emm.ade fatin,ade coach.skrg2 nye if ade game ,if cdy,if skit diorg ade?tp skrg,xubh mcm aku idop sorng2?
aku nk sngt simpn adiah ni untk die,aku nk sngt bersme di.aku nk sngt pancutan bunga api tuu bkn pancutan bunga api perpisahan tok aku ngn die.
aku xnk rase putos ase je.
aku rindu khdpn yg dulu?
aku nk sngt blik ats trek dn bkn hanye jd org xpntg dlm squad?
hemm.can still do it?
alone?
aku cbe belajar erti kesbrn,tp knpe semua nye msti aku je yg kne?
mcm xadil je suratan takdir aku ni?
can i still be the one?
bgosalr semua berubh?kite da xknl stu sme lain.
jauh sngt da dri kite yg dulu?
yg slalu hbskn mse bersame?
u the reason i'm tryng.
enthlar.xde confident da,aku ingtlg mse tuu 200m semi final, aku goyang sngt hemm.mse starting aku kne tngl,aku ingt da xley keajar da, aku kne tingal,lpas je curve 120m aku dngr rmai org sorak name aku?hemm.itular penybab smng aku ,aku pkir yg die ade kt finish line.emm.last 60m aku leading.mcm xpercaya aku mng.hemm.
itular kngn plng manis semua org bersorak tok aku?
adelg mssd taun ni,aku lari final top8,walaupon aku xmng dpt no4 je,semua finalist plok aku,dieorg ckp kiteorg skong kaw untk naik blik?nsib baik ade dieorg myokng aku.
hemm.
thx alot.
itular pencetusa aku kejar

No comments:

Post a Comment