Wednesday, August 12, 2009

hati riang:)

permulaan sekolah hampa,tidak mahu berckp mengenai nya,
tergelak bersama wan unte,ashrn,paan dan cpng.
wan unte seolah2 ingin mengorek rahsia disebalik hati aku.terdiam terus melemparkan senyuman palsu yg dikirimkan daripada iblis ku.
terseyum ape bile terlihat die.dielar gadis yg membuat ku tertarik dan jatuh cinta kembli,walaupn tua ku setahun.kali ni aku akn btol2 berusaha untuk die.
sy akn cube phm,lgpn awk comel.izinkn sy melalui ramdhan yg sepini bersama awk,izinkn sy menyambut syawal bersama awk. sy perlukan seseorg skrg.
bunyi loceng berkumandang,berjln dengan hampe mensisiri tanga usang sekola ku,ternampak die.biarlar.
mengampiri pintu berlkng skola tibe2 berbunyi hon pon!pon!pon! rupanya wahai adikbrdik ku da n cikgu zack bersam kereta baru nya! woooohuu! jazz! tnpe rncngn aku imbrn dan wan menaiki kereta tnpa hala tuju selpasa membuat riuh bdi dlm sekola dngn memusing2 di tpk perhimpunan tnda ingin menjuk kerta bru nya,lalu kami keluar tnpe arh tuju tibe2 kami terasa lapa dan terus bergerak ke vageyy! wah mkn puas2 ckgu zck blnje!
thx bro u the best! mse blik aku imbrn menylk didlm kereta lagu,i don't wnt to close my eyse ,don't want to fall a sleep coz i miss u beb and i dont want to miss a thng!
hahahahah sakai.
blik umh trus tido,ape bile terjaga hujan turun dngn lbt,seakan-akan merindui seseorg.
perasaan mls di bls lar msg sofia mengajak aku ke skola ,pglar. sofia seorg adik agkt yg comel dan baik aty. cll shark,shrk ambik aku!
hahaha pergi ke umh afy semua da ade ke?
yup ,jum grak skola tngok org lari2 hahahah,jum.
bergeraklar sekumpulan kwn2 gile ke skola,
berlari2 penghujungnya dimengi oleh kelas 4k1 hahaha boring sial,rase cm nk lari je.tp mls da gemok!
dpt msg dri dy,tibe2 ati rase ingn mendekati nya.
hehehhe.pergi ke pasar mlm beramai2,tibe2 hujan turun dngn lebat.kami seakan2 lipas kudung berlari lar lintang pukang cam budak2 mencri mkn,lalu di beli aym dan rojak buah,berlari2 lg ke umh afy,da lmbt aku dan shrk blik dgn tongkang ex5 die.ahahah meredah hujan ibrt gay.sejuk sngt2 hahaha aku pelok shrk kuat2 mmg da mcm gay.
hahahah
smpai umh,mama ckkp ge mandy nk kuar mkn kt kdai bru:simpang tiga!
hhaha taksub seprti biasa aku,abng wan dan abg yan dngn mini disko yg bru di kuarkn dri jpj hahahah da x tinted da.sian tp dlm da style gle vavi lether pnye seet rm2000 wah?!!!
dpt msg dri shasha,hey beb jgn ngs is just i blog this i wrote xde kne mgne ngn spe2 pn.iarlar xde owg hargai blogni.tp u phm.thx kwn2 tnpe korg aku x rase yg aku mampu brnfs dan boleh terus melangkah. thx.afy,shrk,shami,aus,shasha,my new nady love u so much! jgn hampe kn i oke. i'l try for u. thx kwn2 i love u all! enthlar xtaw nk tulis pe sjak due mnjak ni rungsing ade prob bsar sngt.nk sttle kn cpt dan nk hidup bebs! i miss u bb!
today i fill tht my soul finaly free, i'm hapy. i must dump all the pain that some freak leave to me.n i thnk as long that u are here with me i will be oke dear.thx.

No comments:

Post a Comment