Tuesday, August 4, 2009

takut T.T

mimpi yg menakutkan dtg arini,aku mimpi akn kematian menjemput aku.
mcm2 yg aku nampak tentang mati td.
aku dijemput bnda misteri sbnk tiga kali,hemm.setelah sedar aku rase tkot sngt rase mcm nk mengis dan nk pelok seseorg.
perasaan yg di tingalkn oleh mimpi tu sunguh aku xnk lalui lg.
hemm.aku xnk mati lg,terdpt bnyk sngt bnde yg aku nk lakukn sblom mati,
hemm.aku da mule sdr,mungkin itu pertunjuk oleh tuhan ingin ku berubah.
hemm.mati adelar perkara yg pling aku takot dan gerun.
pnh sesekali aku terserampak dngn nya tp terselamat.
lemas di bukit merah swaktu berumur 11thun,
excident moto,form2,3, dan yg terbaru 4 yg hampir mencacatkan otak aku sblh kiri,
tidur bkn lagi kawan baik ku,
dulu aku tidur agar dpt berjumpa kamu di dlmnye.
tetapi bkn lg skrg,tidu membwa ketakutan terbaru kpda diriku.
ku ingin kamu untuk berkongsi,ku rindu kamu untuk menyanyi.
click5-hapy birthday, kekasih yg tak diangap-kertas
itu semua untuk kamu,hemm.aku xnk mati lg.
aku takut sumpah.. T.T

No comments:

Post a Comment