Saturday, August 15, 2009

saturday morning :)

pagi ku bermula dengan aman,menyedut udara yg segar tanpa duka lg.
terguling-guling di ats katil ku yg besar.heheheh
memekirkan 2jam lg akn ke sekolah, perlhn2 ku turun dari katil ku,lalu menyelongkah almari ku untuk mencari bhn2 yg kwn2 ku suro.adui. semangat btol mamat poyo ni!
ku suro mamaku mengejotkan abh ku bngn supaya tidak lmbt ke sekolah.
tepat pukol 9pagi aku bergerak ke sekolah(konon) singah ke 7e untuk tpp dan reply msg2 smlm hari.
tibe2 terlencong ke kopitiam,abh ajk brekfirst dulu. duduk je di meja depan kedai .selpas mengoder,aku terlihat kelibat sebuah kereta putih dan insn didlm nye di trfik light di depan kopitiam owhh..rupe2nye die.... dalar.abh mule menguok2 aku.hahah
lpas je mkn abh terus antr aku ke sekolah,pedot telah menalifon ku berulang2 kali. kecoh tol lar.
pertandingn batik.mule2 semak gile xtaw nk lukis pe?tp penghujung stelah mencuri2 isea org lain ahahha kami brjaya,paan mengngu aku di dlm bilik seni lalu menyuap rojak ke dlm mulot aku ,aku mkn tanpe menyoal siapa yg bwk kerana terlalu lapa?pastu paan ckp nk lg ke pg mintak kat _ _ _ _?
hahah owh yekew xpelar,seganlar.
stlah siap batik aku blik ke kelas tp pe bile msk ke kelas aku melihat permandngn yg aku xske tngok,lantak kat hang lar.aku da x kesah sngt da.selaps ape aku dengar dri mulot org2 tu bru aku taw yg ang mcm ni?bhntilar oke.dalr.berfoya2!
kdng2 nyesal gak,xtaw plak mase kite sme2 dulu ang mcm ni?
dalar lantak lar ang boleh pikir kn?hahahah semoga hapy2 selalu jelar.
insiden pinjam stpler,emm. meor ckp nk stpler _ _ _ _ ade?no komen lar but thx oke.
u did a great job.
insiden aku tnye kotak pensel sape,xtaw plak die pnye? segan btol.
hbs je semua meor suro bdak2 pg bli mkn?nk bli cm mane semua bdak asrama kn?
aku pon pglar bli ngn epoi gigi,hahahaha cm mat rempit da pusng2 skali semua hbs,last2 bli kat ehsan je.lame sial tngu abh dah kol2 die da smpai dlm skola,
aku pon terbang lar blik lpas beli je.
smpai je semua kwn2 berbot nasi lemak n air sirap. aku xley lame sbb da jnji nk teman abh maen bowl aku pon slm2 bergegas ke kereta. dri 11 bungkos nasi aku hnye terima 9ucapan + aku 1 =10 ,hemm.1 lg xdihargai pon,rase mcm hampe.xpelar. mkn knyng2 k kwn.dush2 aku berjln ke kereta sedih skit.
smpai je umh mamam marybrown tros siap shoot ngn abh ge p8 hahah maen bowl 3game,first game aku mng,scond wan and third abh menag hahahaha. best plakk.
hehehe abs game abh ge tngok bola bowl?
nk bli kew?
hahahahahhhah dalr,arini best sngt tp mungkin adelar yg kurang hapy,biarlar kaw da besar pndai2 ;ar pkir n hargasi org sekeliling dari pd pandng selek kat kaw?
hahahah nk sttlekn masalah yg ade pastu nk idop tenang je xnk ade prob da nyesal da.hope ade org akn tolong kali nie.
fififififififififififififififiififfifiiffifiifififififififififfififififififiifififififififififififfiifififiifffffffffffffffffffffifififiiffififiififififififi!
mane die!!!!!!

No comments:

Post a Comment