Monday, August 10, 2009

rungsing :(

2a.m. still can't sleep.terlalu rungsing dengan kehidupan yg xtaw bile akn wujud penghujung yg mengembirakn.
sampai bile angin yg bertiup asyk ingin membwa kesepian.
smpai bile langit yg biru asyk ingin berselindung di belakng awan mendung,
smpai bila bulan asyk nk dibayngi kepanasan yg ditimbulkn oleh matahari?
dunia berputar ikot paksi yg berbeza skrg,manusia mempunyai pandngn yg berbeza2,
begitu juga aku setelah lame menghitung hari,rupanya madu yg ku tungu x lar semanis dulu,ia hnyelar sebuah ubt yg pahit yg aku xkn pernah tahu rasenya selgi aku tidak menelan nye.
seseorg yg makin hari membuat aku makin muak dngn perangai yg ditunjukkan di depan mate ku,seolah2 pelakon yg ingin mencari perhatin semua org,just be your self and stop acting like a dumb child. if u like to stay like this and make a shit of our future coming life,oke suit you. i try everythng to get close to u?but what u give me is a pain and over acting drama thats child makes.
i don't rely know wht hapen to u?
tp tiap2 ari nampak bnde yg sme kdng2 rase muak pon ade nk trus berada di sekeliling anda?
arini xtaw asl rungsing sngt,mungkin rungsing ni xbersebb,mungkin aku lg hapy kalau semua memori dihitamkan dan hard disk kepala ku di format semula agar aku xmengenali kamu,
kerana jika terus mengenali pon ape guna kamu mewujudkan persengketaan dan ego yg terlampau-lampau tingi smpai sy pon xtaw spae sbrnye awk?
but some time my heart screaming this: i wish that i could cry,up upon my knee.
i just want to find the better part of me,but is hard for u.
i'm tired of being a shadow,i want to get free now and get my own sunshine,yar maybe xslh berkawn dan hidup lebih sosial skrg,i learn it from you.
rungsing sngt2 smpai kdng2 rase mcm nk pejam je mata supaya dpt melupakn sejenak tntng dunia yg menyedihkan ni.
awk da besar pndai2 lar awk pikir,sy nk tngok sejauh mane kadar kematangn awk berfikir.
enjoy the drama that u make. :D

No comments:

Post a Comment