Wednesday, August 19, 2009

sepi :(

walaupon bebas dari masalah dunia yg tercipta oleh diriku,
tp aku masih diselubungi kesedihan yg mendalam di dalm aty ini,
aku xsuka perasaan yg dicpta oleh dunia,
kesedihan yg meliputi seluruh alam ku,
penipuan yg keluar dari bibir2 nye,
dan lakunan plasu seorng insan yg bergelar manusia.
semua yg diberi dan ditunjukan kepada ku adlar palsu,
hilang di masa aku memerlukanya, aku benci dngn jasadnya!
perjalanan yg gelap dihitung dari tubuh ku yg kecil,bergerak ke depan dngn melangkah,anak tanga yg kecil dngn perasan hampe aku rebah ditelan masa,kerinduaan dan cinta yg lenyap dri sisi ku,membuatkn aku membenci untuk terus bernyawa.
kerosakn diri sehari2 demi sehari cuba di cari,
penyeksaan yg ditingalkan oleh insan yg xpernah mengenang aku sunguh mengecewakn?
sdekah ini yg dipangil cinta sejati? ditingl lalu disakiti?
angung nya diri mu,melayan dan menhancurkan insan seperti ku?
teknologi perpetahhan aku berkata-kata terhnti di ruang mase bila kau bersma si dia?
kecelikan suara dan kelipan mata ku berhenti sejenak apabila melihat bungayg ditaman disambar kumbng itam,hati pilu dan terluka ibarat tertikam pisau hnga ke lubuk hati dlm.
kau buat ku rebah di hujung dunia yg gelap tanpa seberang cahaya,kau kejam.
hati ku xpernah ade cahaya atau d beri cahaya sejak ari itu,kau gelapkan pandangn dunia ku dengan sikap dan tingkah laku dunia mu.
aku hilang bersama sepi yg kau beri.
di tiup angin dingin hinga ke dunia kematian...
semoga itular yg kau impikan selama ini,
terima kasih kerana menghancurkan segenap harapan...

No comments:

Post a Comment