Saturday, August 8, 2009

susah kew?

susah kew nk reply msg tu?
is't hard to do it?
hemm.u know i'm waiting for somethng from u right?
berguling2lar gak mlm tuu.
tp ape yg sy dpt?
xdepapepn. mungkin inilar kowt.
dalar,diamjelar.
die xkn phm ape yg ade kat dlm nie.
xde pe yg menarik berlaku arini.cume pg j.j ngn wan aku lar.
kite owg smpai jj pon dakol 3,
busan td ah yee dtg umh mkn nasi.
and popo bru lpas opration mata so aku kne jage die kejap.
so pg jj jln2 ngn wan,meor ngn mamak,cam gay je aku ngn meor?
teringn sngn kenal dng sorg pompuan ni,tp akrnye aku melupkan hasrat tuu.
blik lar pkol 6 awl gile xpnh2 blik awl cmni,smpai umh mama ngn abh nk pg bukit merah mls lar ikot,baik duk umah jage popo,
dlm pkol 7 tu pglar umah afy lpak2 jap nk blajar guitar skit,
thx afy sb kaw aku da dpt lg peter pan tu,ngan intro wait for you. ngah nk blajar lagu kerispatih-tapi bukan aku ngn so sick neyo,sush sial!
hahahah tp papepon thx sb ajar aku,abs mengelecek tngn aku.
mlm ni xde jugak da 2ari lpas msg tu idhntr tp xde reply,xpelar phm.
org kat sne.
dalar,lupekn je.
die xingt aku pon.

No comments:

Post a Comment